28/12/2014

Zimska kombinacija: odeća i nakit

Dobrodošli nazad! Ovaj post će biti nešto na šta inače niste navikli od mene, ali se nadam da će poslužiti kao malo osveženje. Htela sam da poradim na Lifestyle kategoriji, jer zaista uživam u samom procesu smišljanja i pisanja ovakvih postova. Spojila sam zimsku odevnu kombinaciju koju obožavam sa nekoliko novih komada nakita. 


Pre nekog vremena sam sklopila saradnju sa sajtom Born Pretty Store, tačnije sa njihovim Jewellery & Accessories departmanom. Dosta naših blogerki je već sarađivalo sa njima, a iskustva su vrlo pozitivna. Radi se o azijskom sajtu na kom mogu da se pronađu kozmetički proizvodi, četkice za šminkanje, nakit i satovi, materijal za nail art i još dosta toga. Ja nisam previše zainteresovana za nail art niti koristim konvencionalne kozmetičke proizvode, tako da su mi ponudili da izaberem par stvari iz njihove Jewellery & Accessories kolekcije.



Ovo je jedna od mojih omiljenih odevnih kombinacija tokom jeseni i zime. Nedavno sam kupila ovaj ogromni sivi šal od angore koji po mom mišljenju može da začini svaki autfit. Kada se nosi kao na slikama gore podseća na ogrtač, što mi se dopada. Ispod kožne jakne koju imam već godinama nosim Zara crni kardigan od kašmira, bordo majicu i farmerke visokog struka. Što se tiče obuće, nosim Timberland čizme u braon boji. Ceo izgled je dosta jednostavan, boje su neutralne i svesna sam da je nekim ljudima ovo neverovatno dosadan izbor odeće, ali ja se u tome osećam najprijatnije. Nakit koji sam izabrala je takođe vrlo basic, čistog i jednostavnog dizajna.

Ovakvo prstenje tražim već nekoliko meseci, otkad sam nešto slično videla u H&M-u i Bershki. Tamo su koštali oko 800din ali sam ih pronalazila samo u zlatnoj boji, koja mi je dosta teža za kombinovanje. Bila sam presrećna kada sam na Born Pretty sajtu ugledala ovaj set od 5 prstenova u boji srebra za svega $2.99. Naravno, radi se o bižuteriji, kao i u slučaju nakita koji se može pronaći po buticima kod nas. Ovo prstenje je različitih širina, kao što vidite, ali je prečnik na svima istih ⌀18-19mm. Jako mi se sviđa taj jednostavan, metalni, skoro industrijski izgled. Pomalo su edgy, masivni, a opet obični. Često ih kombinujem sa tankim midi prstenčićima koje imam od pre jer volim kako ruke izgledaju sa gomilom prstenja, obavezno u kombinaciji sa nekim tamnim lakom za nokte.

Za razliku od prstenja, ogrlica koju sam odabrala je dosta nežna i neupadljiva. Reč je o grančici koja visi na tanušnom srebrnom lančiću. Dizajn me je oduševio! Vrlo je prost, pomalo geometrijski, a sam motiv grane mi je jako interesantan za ogrlicu. Takođe, još jedna kul stvar je to što je grančica zapravo trodimenzionalna, kao što ćete primetiti na jednoj od slika ispod. Kvalitet izrade same ogrlice je na zavidnom nivou, nimalo ne odaje utisak da je jeftina, a privezak je dosta težak ako se uzme u obzir to koliko je tanak. Priznajem - nije najelegantnija ogrlica na svetu, ali je baš zanimljiva i neobična. Dobila sam već nekoliko komplimenata na nju!

Na ušnim resicama već godinama ne nosim minđuše, ali zato imam dva pirsinga. Sa desne strane imam vertical tragus, koji vidite na slikama, a na levom uvetu mi je izbušena hrskavica i tu nosim običnu minđušu od medicinskog čelika sa dve kuglice. Oduvek su mi se dopadale minđuše koje se nose na vrhu uveta, ali nisam kod nas uspevala da pronađem lep ear cuff sa kog ne visi mali lanac, povezan sa minđušom u resici. Htela sam samo jednostavan srebrni detalj, a ova minđuša u boji starog srebra sa tri listića mi je fantastična. Nije od jako čvrstog materijala tako da može blago da se stisne ili raširi da bi se prilagodila veličini vašeg uha. Najviše mi se sviđa kako izgleda kada imam punđu, a to je često, tako da će definitivno biti dosta nošena i voljena.


Ostale stvari koje nosim na fotografijama, a koje bi vas mogle zanimati:
∙ P2 Volume Gloss lak za nokte u nijansi 210 diva expressiva
 H&M kapa
 H&M šal
 New Look majica
 Pull&Bear farmerke visokog struka 

Razlog zašto sam htela da vam pišem o ovome je, kao prvo, to što imaju odličan izbor nakita i mislim da bi svako našao nešto što mu se dopada. Drugo, takav nakit se kod nas može pronaći u buticima kao što su Bershka, Stradivarius ili H&M gde košta mnogo više, a istog je kvaliteta. Born Pretty zaista ima fenomenalne cene a jako često imaju i velike popuste. Na primer, ova tri komada nakita koje sam ja odabrala su zajedno koštali manje od $10. Osim toga, dostava je besplatna za ceo svet i nema minimuma koji morate da potrošite! A povrh svega toga, imam za vas i kupon za 10% popusta na cenu porudžbine. Što se tiče tehničkih stvari u vezi Born Pretty Store, plaćanje se vrši preko PayPal-a a paket do Srbije putuje nekih 4-5 nedelja. Ukoliko vam se dopada šta ste videli i želeli biste da naručite nešto, unesite ovaj kod za 10% popusta:
TEOT10
Kako vam se čini ovakva vrsta postova na mom blogu? Šta mislite o nakitu koji sam odabrala? Pišite mi u komentarima, stvarno bih volela da znam.


*Nakit prikazan u ovom postu mi je poslat od strane Born Pretty Store. Više o tome ovde.

22 comments:

  1. Zaljubila sam se u ogrlicu ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha drago mi je da ti se sviđa, i moja cimerka se zaljubila čim je videla!

      Delete
  2. Sve mi se dopada, a pirsing posebno, super je, jedan od retkih koje nisam imala :))

    ReplyDelete
  3. Piši, piši, meni se ovakvi postovi dopadaju. :) Prošla sam im malo sajt, stvarno imaju preslatke stvarčice, a i povoljni su. Pašće nešto sigurno. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :) Baš mi je drago da ti se dopada sve! Sajt je skroz kul, ja ću od sad u našim buticima samo da snimam nakit kakav mi se sviđa i onda da tražim tamo u pola cene haha ;)

      Delete
  4. Mnogo su dobre fotografije, a mindjuša sa listićima je genijalna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tijana, raduje me što ti se dopada! Tvoji komentari uvek znače puno.

      Delete
  5. Predobro si uklopila sve! Oduševljena sam. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heej, hvala ti! Ja nisam modna blogerka, niti pokušavam da budem, ali opet mi je drago kad se ljudima dopadne i ovako nešto :)

      Delete
  6. Prstenje mi se veoma dopada, već neko vreme tražim takvo i eto sad znam gde da gledam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, drago mi je da sam ti otkrila sajt!

      Delete
  7. Jako mi se dopada prstenje, imamo dosta sličan ukus po pitanju nakita :)
    A šal je zaista divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto baš mi je drago :) Šal je ljubav!

      Delete
  8. Još ovakvih postova T. :)
    Prelepo uklopljeno sve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lena! Zaista mi znači tvoje mišljenje :)

      Delete
  9. bilo bi jako, jako, jako lepo da u 2015oj bude jos ovakvih postova.
    mislim, kapiram da nisi (primarno) modna blogerka i da te to mozda ni ne zanima ali eto... ako budes imala inspiraciju.
    inace si jako slatka, super su ti pirsinzi i uopste, ukus za nakit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ćao Ana! Baš mi je drago da ti se dopada post, bila sam poprilično nesigurna da li će se ovako nešto uklopiti u koncept mog bloga. Definitivno nisam modna blogerka ali mislim da bih mogla da nastavim sa ovakvim kombinacijama, možda nekog inspiriše :) Hvala što čitaš!

      Delete
  10. Izuzetna minđuša, a još je lepša u kombinaciji sa pirsingom. Ni prstenje ne zaostaje. :) Ne zameri što smo se fokusirale na nakit, slabe smo na njega. :)
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete