25/10/2014

Herbateria uljani piling za telo sa azuki pasuljem i pirinčem

Danas ću da vam predstavim još jedan proizvod domaće firme Herbateria - prirodni uljani piling sa azuki pasuljem i pirinčem. Pre par meseci sam sklopila divno prijateljstvo i saradnju ovom firmom, koja u mom rodnom Somboru ima biljnu apoteku i vodi odličan, informativan sajt PrirodniLek.com i onlajn prodavnicu Herbateria.rs. Ovaj uljani piling sam zapravo dobila u isto vreme kada i Herbateria kolačić za telo o kom sam već pisala, ali sam piling počela kasnije da koristim pa iz tog razloga recenzija stiže tek sada. Međutim, uopšte nije loš trenutak da pišem o pilingu za telo, jer mislim da su pilinzi nezaobilazna stvar za negu kože tokom hladnijih meseci.


Ako ste pročitali moju recenziju Herbateria kolačića, primetićete da su ova dva proizvoda veoma slična. Ono što može da se zaključi na prvi pogled je da su u istom jednostavnom ali lepom pakovanju - umotani su u celofan i obloženi parčetom tila za koji je svilenom trakicom privezana deklaracija. Ovako upakovani me podsećaju na neke velike bombone i mislim da bi bili veoma simpatičan poklon. Takođe, oba proizvoda su iste veličine (oko 50g) a nekada i istog oblika, iako je moj losion bio srcast a piling je okrugao. Najbitnija stvar je da je sastav pilinga vrlo sličan sastavu čvrstih losiona, što znači da je veoma hidratantan i da ostavlja zaštitni sloj na koži nakon abrazivnog delovanja komadića azuki pasulja i pirinča. Može se reći da su ovi uljani pilinzi zapravo izuzetno hidratantni čvrsti losioni koji sadrže piling čestice!


Obožavam da koristim fizičke pilinge za telo i trudim se da ih koristim jednom nedeljno, ali nikada mi se nisu dopadali kupovni pilinzi. Razlog tome je što su oni često premalo abrazivni, ali mi je koža posle korišćenja takvih proizvoda suva i osećam se kao da baš ništa nisam uradila. Ni jedan kupovni face scrub ili body scrub koji sam probala mi nije odgovarao, tako da već dugo koristim razne DIY recepte i sama pravim pilinge. Herbateria čvrste losione koristim posle tuširanja iako su pogodni i za primenu ispod tuša, ali uljani piling držim u kupatilu u kutijici za sapun i koristim isključivo dok se tuširam. Tačnije, koristim ga obično kada perem kosu jer tada provedem duže vreme pod tušem, a to je u proseku 1-2 puta nedeljno.


Kada sam otpakovala svoj piling mislila sam da ni on neće biti dovoljno abrazivan, jer su mi se čestice činile vrlo sitno, međutim već tokom prvog korišćenja sam videla da su krupnije i da stvarno dobro pilinguju. Te čestice su zapravo komadići mlevenog azuki pasulja i pirinča potopljene u bazu od kakao putera, biljnog ulja, ši putera i belog voska. Svakim korišćenjem se skida sloj te baze i abrazivne čestice sve više izlaze na površinu. One polako ispadaju i vi ih sperete vodom, a na koži ostaje tanak uljani sloj. Iskustvo korišćenja ovakvog pilinga se razlikuje od onoga na šta ste verovatno navikli, a mene lično najviše podseća na neki masažer. Mnogo je manje "neuredno" koristiti ovako nešto pod tušem - meni se sa mojim DIY pilinzima često desi da zagrabim iz teglice određenu količinu, a da onda pola prospem po kadi.


Ovim malim čudom ciljano vršite piling a usput i negu kože, i sami određujete količinu abrazije jačinom pritiska i brzinom svojih pokreta. Ja ga koristim zaista kao mali masažer i laganim kružnim pokretima nekoliko minuta masiram butine. Svoj mali uljani piling koristim već oko mesec i po dana, 1-2 puta nedeljno i još uvek mi traje. Što se tiče mirisa, u listi sastojaka na poslednjem mestu stoji etarsko ulje ruzmarina, ali se vrlo slabo oseti tako da se meni više čini kao da mirisa ni nema. Takođe postoji varijanta uljanog pilinga sa cvetovima lavande i kamilice, koji mi je odmah sledeći na listi za kupovinu i biće moj čim ovaj potrošim! Ukoliko ste zainteresovani da isprobate neki od ova dva zanimljiva pilinga, možete ih kupiti u biljnoj apoteci "Herbateria" u Somboru, a takođe ih možete naručiti preko sajta Herbateria.rs. Za više informacija i redovne novosti o Herbateria proizvodima, lajkujte njihovu Facebook stranicu.

Nadam se da vam se svideo ovaj tekst i da sam vas barem malo zaintrigirala! Da li koristite pilinge i koji su vam omiljeni? Pišite mi u komentarima!
*Ovaj proizvod sam dobila na poklon od proizvođača. Više o tome ovde.

13 comments:

  1. Slažem se da su DIY pilinzi strašno neuredni, tako da mi je ova formulacija interesantna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Drago mi je da me još neko razume :)

      Delete
  2. Jao super što si nam otkrila ovu Herbateriu, čni se kao next best thing u odsustvu Lush-a. Mislim nije kao da neko može da parira Lush-u (to bolesna privrženost ovom brendu iz mene progovara :-D), ali ovi proizvodi izgledaju kao neki domaći dupe- čvrsti losion i piling. Još kad bi imali i šumeće kupke... Skoro da bih zaboravila da Lush-a kod nas više nema :-( (šalim se, to je prilično nemoguće). U svakom slučaju, poželela sam da probam nešto iz njihove ponude, tako da čim potrošim zalihe koje trenutno imam, naručujem obavezno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da ti se dopada! Ja isto obožavam Lush a veruj mi Herbateria čvrsti losioni su im potpuno ravnopravni parnjaci, a mnogo su povoljniji. Što se tiče šumećih kupki, da ti šapnem: SOFI sapuni (http://www.sofi.rs/) prave i divne okrugle šumeće kupke sa odličnim sastojcima. ;)

      Delete
    2. Ma znam za SOFI, ali nije to to ;-)

      Delete
  3. Nikada nisam probala ovako nešto a volela bih. Čitala sam i prethodni post, baš oba proizvoda deluju interesantno. Mogu li se naći u Bg-u negde ili mora da se poruči preko sajta? L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neki njihovi proizvodi (krema od nevena, gavez mast, buteri za telo u kutijicama, dezodoransi, balzami za usne, hladno ceđena ulja...) se mogu naći u Neven Biocentru u Dečanskoj ulici, ali mislim da čvrsti losioni i pilinzi moraju da se naruče preko neta jer njih nema u toj prodavnici. :(

      Delete
  4. Umem i sama da "zamesim" piling sa šećerom i uljem u kućnoj varijanti, ali radije pribegavam kupovinim :D.
    Zanimljiv proizvod i sastav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja baš volim da pravim svoje, pripremam i neki post u vezi toga. :) Drago mi je da te je zainteresovao!

      Delete
  5. Wau, odlična temeljita recenzija!
    Jako mi je zanimljiva ovakva varijanta pilinga za tijelo jer sam navikla na klasične u teglicama. Slažem se da su ponekad nespretne za korištenje, ali ajd ode sve s vodom. :D
    Nisam do sada isprobala ovakvu varijantu i definitivno sam zaintrigirana! Tebi bih preporučila Afroditin 100% spa piling, ako su ti njihovi proizvodi dostupni za kupovinu. Jest u teglici ali odlično pilingira i ostavlja blagi uljni sloj koji neugodan, ali dodatno hrani kožu i štiti ju od isušivanja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell! Stvarno mi znače tvoji komentari i pohvale! :) Dostupna nam je Afrodita kozmetika, ima nekoliko njihovih proizvoda koje bih volela da isprobam, ovaj piling ću samo da dodam na listu. xx

      Delete
  6. Mila
    Meni se dopadaju ovi cvrsti losioni,nisam ih jos probala ali kako sam luda za mazalicama sigurno ce mi se dopasti.
    Piling sapun je bas zanimljiv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, ovo je baš zanimljiv piling. Od srca preporučujem da probaš losione :)

      Delete