05/08/2014

Mannheim, DE

Tokom druge nedelje jula me nije bilo često na blogu, a razlog tome je bio moj dugo iščekivani put u Nemačku. Karta je bila bukirana još u januaru i nestrpljivo sam precrtavala dane u svom kalendaru do 15. jula. Danas želim da isprobam ovaj format posta i napišem nešto u travel kategoriji, jer sam puna utisaka i imam dosta fotografija koje bih da podelim sa vama!


Školsku godinu 2010/2011 sam provela na razmeni učenika u Nemačkoj, na koju sam otišla preko organizacija Interkultura Srbija i AFS Intercultural ProgramsŽivela sam u jednoj veoma neobičnoj ali divnoj porodici, u koju sam se savršeno uklopila. Otišla sam tamo kao ćerka jedinica, a vratila se bogatija za 4 sestre. Ove godine sam išla nazad u Manhajm da ih posetim, po treći put otkad se moja razmena završila. 


Krenula sam na put dok mi je ispitni rok još uvek trajao, tako da sam iz jednog veoma stresnog perioda prešla u potpuni duševni mir koji me obuzme svaki put kada se vratim tamo. Nisam htela da postavljam previše lične fotografije na blog jer sam bila u porodičnom okruženju, a ne turista. Zabeležila sam neke momente i detalje koji će vam, nadam se, preneti delić atmosfere, a za više slika posetite moj Instagram profil.



Naravno, ovo putovanje nije prošlo bez da se napravilo malo "štete" u vidu prirodnih proizvoda za negu tela koji kod nas ne mogu da se kupe. Glavni ulov mi je Lush King of Skin čvrsti puter za telo, o kome ću detaljnije pisati uskoro. The Body Shop Shea Body Scrub, piling za telo sa ši puterom, je takođe jedan od favorita, kao i njihov Early Harvest Raspberry losion za telo božanstvenog mirisa. Slike ostalih proizvoda koje sam kupila možete videti u ovom postu, koji sam objavila dok sam još bila na odmoru.

Ukoliko imate bilo kakva pitanja o putovanju, o razmeni učenika ili o proizvodima koje sam kupila, pišite mi u komentarima!

2 comments: