17/07/2014

Nemačke drogerije // DM & MÜLLER HAUL

Nemci zaista znaju šta rade kada je u pitanju prirodna kozmetika, a njihove drogerije su opremljene i mnogim drugim prirodnim brendovim, tako da moj odmor u Nemačkoj nije mogao da prođe bez odlaska u dm, Müller i Douglas. Čitala sam dosta o nekima od ovih proizvoda tako da sam jedva čekala da ih se dokopam. Neću vam ovom prilikom pisati o svemu što sam kupila, spomenuću samo one koji su mi se najviše dopali.



Alverde ulje od divlje ruže i pasjeg trna



Ovo ulje sam neplanski kupila u dm-u po odličnoj ceni. Pakovanje je dosta veliko i vrlo sporo se troši ako ga koristite za lice. Namenjeno je relaksaciji i ima vrlo prijatan miris ruže, pa mislim da bi se super pokazalo kao ulje za masažu lica pred spavanje. Uzela sam ga uglavnom zato što sam u tom periodu dosta čitala o ulju divlje ruže, pa mi je palo na pamet da mogu da isprobam u ovoj kombinaciji. Koristim ga za noćnu negu i trudim se da ga neko vreme umasiram u kožu. Odlično se pokazalo.

Weleda regenerativno ulje od nara



Kada kupujem proizvode nešto višeg cenovnog ranga, volim prvo da nabavim neki tester ili putno pakovanje i na taj način vidim da li mi se proizvod sviđa, jer sam siromašni student i generalno jako pazim na šta trošim novac. U Müller-u obično mogu da se nađu mini pakovanja većine Weleda proizvoda, tako da sam iskoristila priliku i kupila ovo putno pakovanje Weleda regenerativnog ulja od nara. Mogu slobodno da potvrdim tvrdnje proizvođača da ovo ulje ubrzava regeneraciju kože. Ako se nanese uveče, ujutru se vidi značajna promena na nepravilnostima (tragovi od bubuljica, itd.), koje izgledaju kao da je prošlo 2 ili 3 dana, a ne samo jedna noć. Sigurno ću kupiti i full size verziju, jer ovo ulje može da se kupi i u Srbiji.


Lavera Eye Shadow Base


Lavera je još jedan nemački brend prirodne kozmetike i mineralne šminke, po cenama sličan Alverde kozmetici. Ne može da se kupi kod nas, tako da sam htela da kupim barem neku sitnicu i da se upoznam sa brendom. Odabrala sam njihovu organsku bazu za senke jer imam izuzetno masne kapke, za koje do sada iz nekog razloga uopšte nisam koristila baze. Iz tog razloga sve što mogu da kažem je da je ovaj proizvod bolji od P2 parnjaka kojeg sam takođe kupila, a koji je posle dobila moja mama. Još jedna stvar koja mi se sviđa kod ove baze je to što su sastojci prirodni i organski, jer pogotovo pazim šta nanosim na područje oko očiju.

SebaMed Frische Deo



Već dugo koristim isključivo dezodoranse bez aluminijuma, a kako sam zaboravila da ponesem svoj dezodorans na put, pokupila sam ovaj u dm-u. Nisam pogrešila, stvarno je odličan i od tada koristim isključivo njega. Pakovanje je sa roll-on aplikatorom i dosta se sporo troši. Ne sprečava znojenje - što ni ne treba da radi - ali neprijatne mirise potpuno eliminiše. Sadrži alkohol, što meni lično ne smeta jer ne primećujem da mi isušuje kožu, ali može blago da zapecka ukoliko se nanosi odmah posle brijanja. Mislim da ću isprobati još SebaMed dezodoransa, jer znam da imaju i neke koji su i bez alkohola.

Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? Ako ne, koji biste voleli da probate?

8 comments:

  1. Divan post kao i sličice :) <3
    Taj dezodorans mi je na listi već neko vreme i sigurno ću ga kupiti uskoro, pošto takođe ne koristim one sa aluminijumom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Te slike nisu fotkane mojim fotoaparatom, nego sam pozajmila neki divan Canon od ljudi kod kojih sam bila u Nemačkoj. ♡ Ima i kod nas par SebaMed dezodoransa, nećeš pogrešiti ni sa kojim, sigurna sam.

      Delete
  2. Nisam isprobala niti jedan proizvod, ali Lavera baza me jako privlači :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je proizvod stvarno, iako nisam sigurna da li bi mogao da parnjači nekim poznatim bazama kao što su Too Faced Shadow Insurance ili Urban Decay Primer Potion, te bi zaista trebale da su najbolje. Ako budeš imala priliku da uzmeš Lavera bazu, nećeš pogrešiti, pogotovo jer je vrlo pristupačna :) Još jedna stvar koju nisam spomenula je da je vrlo tečna, tako da ti treba najmanja moguća količina za ceo kapak.

      Delete
  3. Tvoj blog je stvarno fantastičan! Ja, u svojoj nezi, ne insistiram na prirodnoj opciji, ali me je ovaj blog oduševio, i estetikom i kvalitetom postova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Marija! Jako mi znače ovakvi komentari. Nastavi da pratiš! :)

      Delete
  4. Soap and Glory ima fantasticne stvari! Super new in :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako želim da probam njihov Sugar Crush piling, to sam i tražila kad sam ovo kupila ali nisu imali! I drago mi je da ti se sviđa post :)

      Delete