06/05/2014

DIY prirodno ulje za zanoktice

Mnoge kompanije su pored lakova za nokte počele da ubacuju i ulja za zanoktice u svoju ponudu. Ona obično dolaze u istim staklenim bočicama kao i lakovi za nokte i nanose se na isti način – četkicom. Ulja treba da neguju i omekšaju zanoktice kako biste ih lakše mogli pogurati nazad, a dobra su i za nokatnu ploču. Međutim, obično koštaju isto koliko i sami lakovi, što je po mom mišljenju preskupo za takav proizvod i često to nisu čista biljna ulja, već imaju raznorazne nepotrebne dodatke. 


Najlakši način da negujete svoje zanoktice je takođe i najprirodniji način: maslinovo ulje. Dobro je potopiti nokte u maslinovo ulje na par minuta barem jednom nedeljno, i utrljati ostatak ulja u nokte i zanoktice. Ovakav tretman je odličan zato što maslinovo ulje štiti nokte i površinu kože i zadržava vodu u njima (koja bi inače “isparila”) - a hidrirani nokti su jaki i rastu brže. Ali ovaj mini-manikir ume da bude malo neuredan i tako nešto nikako ne možete da radite dok ste negde u gradu i u pokretu.


Nakon što sam jednom kupila ulje za zanoktice, sačuvala sam praznu bočicu i od tada je samo dopunjavam maslinovim uljem, a povremeno dodam i neko etarsko ulje, čisto da zamiriše. To je moj savet vama - kupite neko ulje za zanoktice u zgodnoj bočici, potrošite ga i od tada pa nadalje bočicu dopunjavajte sami. To je zaista najbolji tretman za zanoktice, a na ovaj način možete uvek svoje ulje da imate sa sobom u torbi.

Da li ste već koristili maslinovo ulje u ove ili slične svrhe? Hoćete li probati? 

6 comments:

  1. Naveliko su poznate ''hand baths'' odnosno kupke od maslinovog ulja za zdrave i lepe nokte/zanoktice. Moram ti napisati kako tretman ne koristim dovoljno često i hvala na podsećanju, odoh ih sad potopiti u maslinovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, uljani manikiri su mi omiljeni :) Cela bih se umočila u maslinovo ulje kada bih mogla! Ovaj sistem sa bočicom i četkicom je super jer napraviš sebi na brzinu mali uljani manikir :)

      Delete
  2. Hvala na ovom postu, dugo radim nokte i potrebno mi je nesto za oporavak, ulje je odlican izbor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulja su fenomenalna stvar, a ovo je samo zgodan način da uvek imaš ulje pored sebe, u torbi ili negde na radnom stolu i da ubrzaš proces oporavka noktiju :) Ja sam u ovu "turu" ulja dodala i kap-dve eteričnog ulja grejpfruta pa mi je sada još lepši ugođaj korišćenja! Drago mi je što ti se dopada i što ti je korisno ;)

      Delete
  3. Može li neko drugo ulje umesto maslinovog, npr. kokosovo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može, ali kokosovo ulje je na sobnoj temperaturi uglavom u čvrstom stanju pa ne može da se nanosi ovako iz bočice :) Ali u svakom slučaju je i kokosovo ulje odlično u ove svrhe.

      Delete